00:00
00:00
View Profile Slimera

All 118 Art Reviews

19 w/ Responses

Yo dont listen to the asshole down below if you wanna draw this stuff then thats awesome. Im straight and while im not into homoerotic stuff I really enjoy this great work on it! Btw I liked your stuff even before you started drawing max as a female. Your style is just so awesome and not even the homoerotic stuff could drive me away from your style :D cheers!

Nice :D
But you should make it to where there is a link in the description of the comic page that can bring you to previous and future pages (when they come out) It'll make it easier to find the comic pages. :)

Looks pretty good :D

Looks like a boss heartless from kingdom hearts... Really cool, now havva follow! :D

I like money argargargarg! I like it, cute :3
Also her abilities could be that she pinches others to stun them and she can clear paint since crabs are bottom feeders :D

Pochik0n responds:

Thank you so much! Those abilities sounds perfect for her! ⭐✨🌟

Bruh I legit thought that was hornet from hollow knight xD

Well that's just gotta be the cutest fucking nightmare fuel i've ever seen! :3

Uhhh it looks good but I think her head is too small and her neck might be a bit too long.

ChieAmadare responds:

Ah, I knew there was something wrong. Thank you for pointing that out!

Yeah imma creep ;3

Nice! Really cool, the brain of cthulu is my least favorite boss but I always wear the mask he drops... Its my favorite :D

ANpoundingAL responds:

my favorite boss is probably plantera.

I like to draw, and I'm just trying to get better. :D

16, Male

Existing

Who care

Here

Joined on 3/8/20

Level:
9
Exp Points:
883 / 900
Exp Rank:
57,836
Vote Power:
5.17 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
0
Blams:
0
Saves:
0
B/P Bonus:
0%
Whistle:
Normal